VELKOMMEN TIL MIN FOTOBLOGG. HER VIL DU SJÅ MYKJE NATUR, SÆRLEG FRÅ SUNNMØRE OG MEST FRÅ ØRSTA OMRÅDET.

fredag 28. desember 2012

VINTER VED HOVDEVATNET























Det kom ei passande mengde med snø i romjula og i dag var veret såpass fint at eg tok meg ein spasertur ut til Hovdevatnet. Godt å få lufte kropp og sjel i desse juletider.



 Eit gammalt og skakt naust. Sjarmerande synest eg.



Framleis spor etter Dagmar.........



 Eit gammalt og knudrete tre strekkjer greinene mot himmelen.



 Det var ein vindfull spasertur, her er det skikkelig rennefokk.



Denne kameraveska til å henge rundt livet fekk eg i julegåve av mine nærmaste og den testa eg i dag. Super var den! Mitt kamera er ganske tungt å bere på, men med denne veska er det ikkje noko problem lenger. Enkelt å få kameraet opp og ned av veska. Den kan henge både foran og bak, men eg synest den var best å ha bak når eg gjekk. Raskt å snu den fram når ein skal bruke kameraet. Kan også brukast som skulderveske.


1 kommentar:

  1. Flotte bilder Alvhild. Falleferdige bygg kan være flotte motiv, det har vi sett før. Ønsker deg og dine ei fin helg!
    R.S.

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legg att ein hyggelig kommentar!